Cum colaborăm?
De aici vei afla pașii pe care îi vom urma în colaborarea noastră:
Prima discuție
Dacă dorești să colaborăm vom programa o primă discuție la atelier sau online pe zoom.
Te voi ruga să îmi descrii, cu fotografii, cum îți imaginezi buchetele, aranjamentele, lumânările, accesoriile și decorațiunile pentru evenimentul tău. Vei completa un chestionar despre preferințele tale personale referitoare la culori, flori și forme, care mă va ajuta să fac o ofertă financiară estimativă și o propunere de design cu mood-board pentru evenimentul tău.
Contract
Apoi vom semna un contract pe baza ofertei estimative și vei achita un avans nerambursabil de rezervare a datei în valoare de 10% din valoarea ofertei, care se va scade din costul final.
Proces
Pentru că designul de eveniment este un proces iar în proces unele preferințe se pot schimba eu voi rămâne deschisă la nevoile și dorințele tale. Vom lucra cu un mood-board, referință și inspirație pentru toate elementele de design. Acest proces ne va ajuta să stabilim toate detaliile evenimentului de la ac la panglică.
Oferta finală
Cu minim 30, maxim 90 de zile înaintea evenimentului eu voi face oferta finală*, cu toate detaliile pe care le-am stabilit, vom semna un act adițional și vei achita un avans de 40% din valoarea totală a ofertei, iar restul de plată îl vei face în termen de 3 zile de la eveniment.
*Am ales să fac oferta finală la o dată relativ apropiată de eveniment din cauza factorului sezonier al florilor, pentru a putea păstra promisiunea unor prețuri echitabile. Prețul florilor variază în bursă în funcție de anotimp, sezon, an. Ofertarea cu foarte mult timp înainte poate fi oneroasă – se pot supradimensiona sau subdimensiona prețurile florilor, și automat cel al buchetelor și decorațiunilor florale. Oferta finală se încadrează în marjele ofertei preliminarii de la începutul colaborării.
Ziua evenimentului
În ziua evenimentului, în funcție de programul evenimentului, buchetele, lumânările și accesoriile florale vor fi preluate de la atelier sau livrate la o adresă specificată de tine, iar aranjamentele și decorul vor fi livrate și montate de mine și echipa mea în sala de eveniment, va rămâne ca voi să vă bucurați împreună cu invitații de decor și să aveți o distracție pe cinste!
Timeline-ul evenimentului
Este nevoie să știu:
Ora și locația ceremoniei civile/religioase
Buchetele, lumânările de cununie și accesoriile vor fi preluate de la atelier sau vor fi livrate la o locație precizată de miri, în ziua evenimentului, la o oră convenabilă, înaintea începerii pregătirilor mirelui/miresei.
Ora de la care restaurantul are setup-ul de mese gata și sala pregătită pentru decorare
Unele restaurante au și setup de retaurant de zi sau dacă au avut eveniment cu o seară în urmă, este important să știu de la ce oră pot începe instalarea decorului. Uneori sălile de eveniment sunt pregătite chiar cu o zi înainte, oferindu-ne un timp mai mare pentru pregătiri.
Ora de sosire a invitaților la restaurant
Pentru a ne putea lua timpul necesar, eu și echipa mea, de a instala tot decorul.
Ora de la care, a doua zi, putem începe demotajul și strânge recuzita de la restaurant.
Informații și cost de livrare
- Pentru evenimentele din afara orașului Târgoviște se va percepe un cost de livrare, montaj și demontaj de 240 lei.
- Pentru evenimentele din Târgoviște livrarea este gratuită.
- Pentru evenimentele care depășesc ca valoare 1060 euro, livrarea, montajul și demontajul sunt gratuite pentru orașele București, Ploiești și împrejurimi.